Programia s.r.o. je pomerne mladou firmou, ktorej vznik sa datuje k roku 2013. Jej vek zámerne neskrývame. A dôvod? Aj keď je mladou firmou, za jej vznikom stoja štyria „starí“ e-commerce bardovia, ktorí už dávno „nemajú dvadsať“ a majú za sebou skutočne obrovské skúsenosti v oblasti tvorby sofistikovaných internetových obchodov. Bardovia, ktorí prešli mnohými manažerskými a technickými postami, vďaka čomu vedia, do čoho ísť, a čoho sa pri budovaní firmy vyvarovať.
Poslanie
Našim poslaním je vytvárať a doručovať klientom sofistikované internetové obchody, v ktorých je radosť nakupovať. Zároveň je našim poslaním doručovať moderné, robustné a stabilné aplikácie, s ľahkou rozšíriteľnosťou, ktoré svojim prevádzkovateľom prinášajú úžitok, vzorne ich reprezentujú a vedú nielen k rastu tržieb, ale aj k trvalému zníženiu prevádzkových nákladov.
Vízia
Usilujeme sa o to, aby sme boli otvorenou firmou s najlepšou náladou vo vnútri a najlepšou povesťou navonok.
Najlepšej nálady dosahujeme otvorenosťou voči kolegom a fair play hrou, v ktorej nerozlišujeme, kto je zamestnancom a kto spoločníkom. Atmosférou, kde sa nikto nebojí povedať svoj vlastný názor, upozorniť na chyby a priniesť nové pokrokové myšlienky, aj keď by mali meniť zabehnutý systém.
Budovanie najlepšej povesti na trhu chápeme ako nekončiaci proces. Vieme, že dobrú alebo zlú povesť si môžeme ovplyvniť sami iba svojou prácou a poctivosťou, nie tým, že ju „pretláčame“ marketingom.
Poďakovanie
Ďakujeme všetkým priaznivcom, kolegom, rodinám, partnerom a zákazníkom za to, že nám pomáhajú budovať Programiu.
-
zakladateľ, riaditeľ spoločnosti
najdôležitejšia je pre mňa dôvera klientov a kolegov, nedá sa kúpiť - je potrebné získavať ju deň za dňom ...
-
zakladateľ, technický riaditeľ
ľudia si za svoje peniaze zaslúžia spoľahlivosť, rýchle reakcie a kvalitne odvedenú prácu ...
-
zakladateľ, vedúci vývoja
dokonalý shop nie je o počte funkcií, ale o počte objednávok a tiež o vracajúcich sa klientoch ...
-
zakladateľ, vedúcí implementácií
dôležitá je pre mňa súhra tímu, špičkový produkt a porozumenie potrebám zákazníka ...